wtorek, 3 czerwca 2014

Witam.

No więc zaczynam prowadzić bloga, nie wiem czy to długo potrwa, ponieważ doświadczona nie jestem, a szybko może mi się to znudzić. Mam na imię Paulina i mam 15 lat. Chodzę do drugiej gimnazjum. Interesuję się muzyką i sportem. Trochę gram na gitarze elektrycznej i 6 dni w tygodniu mam treningi. Jestem trochę nieśmiałą osobą, chociaż nad tym pracuję i jest coraz lepiej. Charakter mam dość specyficzny.. Jestem miła dla tych, którzy na to zasługują, wredna, łatwo mnie zirytować, wyznaczam sobie cele i do nich dążę, nie poddaję się. Kiedyś chcę sobie zrobić tatuaż(e) i kilka kolczyków. Cenię szczerość, nawet tą najgorszą. Lubię czytać książki, ale mam na to mało czasu. Słucham mocniejszych brzmień, chociaż też słucham tej 'normalnej' muzyki. Jestem ateistką.  Bloga będę pisać na różne tematy, w nowych postach mnie poznacie bardziej. Jak na razie to tyle. A niżej zamieszczam moje zdjęcie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz